Модуль 7
Під час цього модулю я ознайомилася з прикладами учнівських робіт та визначила цілі й результати навчального проекту з позиції учня. Визначила стратегії, які дозволять адаптуватися учням до навчання за методом проктів та в навчальному середовищі, спрямованому на їх розвиток. Разом з колегами ми обговорювали питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтовним навчанням.
Дуже цікавим для мене було проведення педради, перед початком якої, ми об’єдналися в групи незвичним способом.
І на завершальному етапі модуля, я створила приклад учнівської презентації, яка допоможе мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання
Під час цього модулю я ознайомилася з прикладами учнівських робіт та визначила цілі й результати навчального проекту з позиції учня. Визначила стратегії, які дозволять адаптуватися учням до навчання за методом проктів та в навчальному середовищі, спрямованому на їх розвиток. Разом з колегами ми обговорювали питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтовним навчанням.
Дуже цікавим для мене було проведення педради, перед початком якої, ми об’єдналися в групи незвичним способом.
І на завершальному етапі модуля, я створила приклад учнівської презентації, яка допоможе мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання
Немає коментарів:
Дописати коментар